annars då?

.. tja. ny vecka. (det går så satans fort just nu. livet. jag hinner inte med.) kass planering och dålig självdisciplin har lett till att jag ligger något efter (hrm....) men det har väl framgått ganska tydligt. mamma ringer och peppar mig... det behövs. imorgon åker anna hem till landet, till eggby, till familjen och till linda. och ja, jag är lite avunsdjuk. tur att jag har fredrik. jag hoppas på att christinen är tillbaka i skåne. hon har varit borta sen fredag. sen ska jag försöka träffa jennie i veckan. ska bli najs. :) och till helgen jobbar jag. lördag och söndag. suck.
  

Kommentarer
Postat av: Lena

Livet är det som pågår när man har fullt upp med annat.

En sak i taget Hanna, så klarar du det.

2008-09-29 @ 20:10:49
Postat av: lisa

ha en bra kväll :)

2008-09-29 @ 20:19:05
URL: http://lislag.blogg.se/
Postat av: Klyftan

ja, varför rinner tiden bara förbi? hur är det meningen att man ska hinna med allt...?

hörs sen baby. puss puss.

2008-09-30 @ 08:35:22
URL: http://klyftan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0