har nyss haft ett väldigt trevligt

samtal med handelsbankens websupport (min internetbank har betett sig aningen underligt senaste tiden) hon jag pratade med var väldigt väldigt hjälpsam, vilket var tur eftersom hon fick lotsa mig igenom precis allt. ALLT.  vilket var tur då vårt samtal började såhär:
"har du en pc eller en mac?"
"ehm... jag har en liten dator...."

då förstod hon ganska snabbt vilken nivå hon skulle lägga sig på.

"på ditt tangentbord" (lång pedagogisk paus) "längst ner till vänster på ditt tangentbord" (lång pedagogisk paus) "finns en knapp" (paus) "en knapp med en flagge på" (lång pedagogisk paus) "ser du den?" (paus paus paus) "du trycker på den" ...

allt löste sig till det bästa, och jag förgyllde nog hennes morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0