någon som vill donera en hjärna?

..kanske....någon....?

i måndags stressade jag till skolan och min tenta som skulle börja vid nio. klockan blir kvart i nio och det är bara jag från min klass där. hm. lite underligt kanske. klockan blir tio i. det är fortfarande bara jag där. helvetes fuck fuck FUCK. jag måste ha tagit fel på salen, på byggnaden, på tiden... klockan blir fem i och jag får tag på en som ska hålla i en annan tenta som lovar att kolla upp det åt mig.

tentan var visst på onsdag. (imorrn)




Kommentarer
Postat av: Sara

Wops.. ;)



Gudars så jag saknar dig .. ska vi träffas i Hufvudstaden något närmare jul, bo på vandrarhem o fönstershoppa något? Klyftan o Towa med?! :)



Puss

2008-11-04 @ 19:45:55
Postat av: Klyft

I'm in! Definitivt! :D

2008-11-04 @ 21:00:36
URL: http://klyftan.blogg.se/
Postat av: Lena

Det vore ju fint om du har hjärnan med dig i morgon. Lycka till gumman!

2008-11-04 @ 22:09:36
Postat av: Towa

Lycka till vännen :) snart är det någon som fyller år

2008-11-05 @ 10:57:48
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0