MIN sommar



(att stjäla kort från sin mor...)


äntligen vet jag hur den kommer att se ut..
från början var planen att jag skulle hitta ett välbetalt (hrm) sommarjobb i malmö, att jag skulle hänga på lilla torg och dricka vin med C&C... det blev dock inget välbetalt sommarjobb, det blev inget sommarjobb här i skåneland överhuvudtaget.
aj då..
genast blev mina vin-pimplar-drömmar ganska ouppnåeliga...och jag insåg att det fick bli en sommar i eggby, en fattig sommar i eggby, but anyway... att vara pank är ju mitt allmäntillstånd, att då tjäna pengar och att ha pengar skulle kanske inneburit en alltför stor chock, försökte jag trösta mig med iaf...
MEN - helt plötsligt ringer min telfon, och HELT plötsligt har jag ett sommarjobb, hemma i skara... allt tack vare min arbetsförmedlare sandra ..... det tackar vi för :)

så, en sommar i eggby med familj, hund och katt, släkt och vänner och JOBB.
det låter inte så tokigt... jag känner mig riktigt nöjd... :)
får bo på lilla torg med C&C innan jag sticker hem... för DET är det enda som känns lite trist att jag missar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0