jag blir rädd...


...när jag tänker på sista månaden i skolan.
den består sammanlagt av 3 tentor, ett inlämningsarbete och en presentation.
(!!!!!)
lägger vi då till faktum att jag FORTFARANDE tycker att fonetiken är apsvår så... :S kruxet är bara det att det finns NOLL tid till att plugga...
den här veckan blir det mycket jobb i klädaffären, nästa vecka kommer anna till malmö, veckan därefter sticker jag hem till eggby (jag saknar min mamma. och min pappa. och min syster, och min hund, min bror, min brorson, min moster, mina vänner, farmor, huset.. ja, jag saknar fn eggby...) och däääärefter ... ja.. fuck, då ska ju allt vara klart.
Jag kommer dö och avlida.
vem kommer på min begraving?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0