måste.ha.mat

just nu är min hjärna som ett döende mobilbatteri. ni vet, displayen blinkar, mobilen blir allmänt seg och svårmanövrerad och skulle man i detta ögonblick börja knappa in ett sms så skulle den dö.
KNALLDÖ.

det är jag just nu.

jag åt frukost för....ehm....vänta nu...........eh.................................eh................................................ eh...... se, min hjärna smälter förtillfället ihop!!!

C&C är och fixar med sin ansökningar.när de är klara ska vi sticka till gökboet. och jag sitter här och räknar minutrarna..  

image1091

Kommentarer
Postat av: leyla

kan du hjälpa mig med en sak?. behöver gärna hjälp med fråga om mitt hår. har beslutångest. så var snäll och svara på den om du kan ta dig tid:) tack på förhand!

2008-03-14 @ 15:48:39
URL: http://leylaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0