så var veckans matintag säkrat...

 
  


 


...or not. i vanlig ordning var inte fiskelyckan med oss, men det var trevligt anyhow. pappa vägrade ge upp hoppet om sina kastspön (han hade av någon orsak med sig tre stycken...) själv höll jag mig troget till mitt metspö och lyckades fiska upp två små abborrar och en mört (jag tänker vara så generös att jag överlåter dem till barbro... hoppas hon uppskattar den fina gesten, kattjveln...  :) och satt allmänt och funderade över fiskars mentalitet. de kan inte vara så värst smarta, "oooo, titta, en fet, härlig mask som bara hänger där och väntar på mig!! det är för bra för att vara sant!!"
är något för bra för att vara sant - ja, då är det för det mesta inte sant...  
fem minuter efter det att mamma hämtat oss med bilen började det regna så, vi hade iaf tur med vädret.. :)
och just det ja! jag är en baddare på att ro! vem hade kunnat tro det?

Kommentarer
Postat av: julia

barbro verkar inte uppskatta din fångst!

2008-07-13 @ 22:38:28
URL: http://choulia.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0