väskor väskor väskor...

117834-913
hanna, du HAR väskor suckar mamma inne på HM. Men visst är den FIN (!) och så värst dyr var den inte heller... Det finns en brun och en vit i samma modell. I tanken har jag redan köpt den bruna...
Det är söndag imorgon. 17.13 på måndag sätter jag mig på tåget (rättelse; jag och min  packning sätter sig på tåget) till malmö, där klyftan möter upp... Första månaden bor jag hos Klyftan och Christine (så jkla schysst av dem!) sen, i mitten av februari flyttar jag in i en tvåa på Rasmusgatan (Kotts syster Anneli ska utomlands ett halvår, så då får jag hyra hennes lägenhet, jag har en sådan jvla tur...)  Allt har liksom löst sig så bra :)
Att jag kan bo med Klyftan och Christine min första tid i Malmö känns så jkla skönt, jag menar Malmö och allt som hör till är helt nytt för mig, de är desto mer erfarna...  :D  Ja, jag ser verkligen fram emot den kommande tiden.

Kommentarer
Postat av: Klyftan

när jag läste att väskan fanns i brunt också hörde jag mig själv sucka uppgivet - i want it!

2008-01-13 @ 13:54:33
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0