to do today

klyft har sprungit iväg till jobbet och nu sitter jag här själv (Christine har stuckit till England i några dagar) och kämpar mot ett godissug som sakta men säkert driver mig till VANSINNE. snart, snart springer jag ner till affären som ligger precis under oss och köper en påse med sourcream chips. och en daimchoklad. och kanske glass.

ååååååååååååååååååååååååååååå (!)

jag har en del att göra idag (förutom att blogga och kämpa emot alla mina cravings). det ska städas här i lägenheten, jag ska plocka ur tvätten ur tvättstugan och framför allt; jag ska skriva klart den två-sidiga summeringen av kapitel ett i R. L. Trasks bok The basic language
Senare idag ska jag möta upp KLyftan efter jobbet och sen ska vi iväg och äta sushi, något som Klyft varit sugen på länge..

117834-956

Kommentarer
Postat av: Klyftan

men herre guuuud vad du pluggar

hahahaha!
(jag kanske borde inse att jag bör göra detsamma...)

plugga klart nu så vi kan prata istället :D

2008-01-30 @ 22:12:58
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0