terroriserad av barbro...

image874

den här jkla katten alltså...  :S   jag HAR som sagt grav kattfobi, och det har hon uppenbarligen förstått...
man sitter här vid datorn i lugn och ro, sköter sig själv, stör ingen då den där katten hoppar upp på skrivbordet, paraderar fram och tillbaka framför dataskärmen och på tangentbordet, lutar sig fram och NOSAR mig i näsan, slickar på min kind och börjar tugga på min lugg. och jag sitter där och väser maniskt efter mamma så hon kan komma och plocka bort kattskrället...

Kommentarer
Postat av: julia

MEN HANNA! DET DÄR ÄR ETT ÖMHETSTECKEN FRÅN MITT KATTSKRÄLLE!
och du avisade henne.

2008-01-04 @ 12:42:07
URL: http://choulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0