rutiner

mitt lilla projekt med att vända tillbaka dygnet går väl inte jättebra ... vad ska jag göra? sätta klockan på 06.00? släpa mig upp och se till att jag är dödstrött vid 20.00? det skulle säkert fungera om det inte vore för en pytte, yttig liten detalj. det finns inte en chans att jag någonsin, ever, skulle kunna ta mig upp tidigare än elva ...

dessutom är jag fortfarande sugen på kola.

jag och mamma ska ut på promenad snart. det ska bli skönt med luft ... här snöar det, och (det är fantastiskt!) snön täcker faktiskt marken! man ser inget dött gräs, ingen gråbrun, lerig  massa, inga förmultnade löv. ett 3 cm tjockt snötäcke gömmer allt det där ...   (TACK!!)

image888
(mamma är fotografen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0