mitt nyår...

jag och anna gick en promenad. vi åt god middag (mammas potatisgratäng, sallad med soltorkade tomater och pappas stekta fläskfilé) tittade på tv. åkte hem till linda (som agerade kombinerad hundvakt och chaufför åt sin familj) där tittade vi på grease, slog över till ettan då malmsjö läste ring klocka ring, skålade i äppeljuice och kollade klart på grease. senare under natten hämtade jag lillasyster vid bussen... det var nyårsafton det. 
en väldigt oambitiös nyårsafton... men det var skönt. att ha lite ro med sina egna tankar.
jag är glad över 2008. som mamma säger, det känns alltid lite bättre med jämna siffror... :)

image867    

gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0