min första skoldag..

halv tio imorse studsade jag glatt iväg till skolan med min nya my little pony-ryggsäck på ryggen, håret flätat och ett rött äpple i handen...
or not..


jag anlände precis på minuten (jag fick jogga en kortare sträcka..)  vi var drygt 25 stycken i salen, de tre lärarna (får man säga "lärare" på högskolan?) som höll i introduktionen verkade supertrevliga, den ena - man i slutet av de trettio, iförd slipover, skjorta, slips och glasögon, allt han bar gick i beige och brunt- var precis så brittisk som han såg ut, den andra, en kvinna var liten, blond, trevlig och skånsk och lärare nummer tre hette finnegan i efternamn, såg irländsk ut och VAR också irländsk... 

allt som allt känns det väldigt bra, det kommer kanske bli ganska intensivt men... jag ser framemot det... :) 

image935   

Kommentarer
Postat av: Anita Å

Men vilka ämnen ska du läsa? Lutar åt engelska eller ?

2008-01-18 @ 15:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0