kåren

image927

en frusen jordgubbe i ljummet vin, smakmässigt gjorde det ingen skillnad, men det såg ju bra ut... :)  så, nu sitter jag här efter en sen kväll på kåren. jag fick vifta med mitt körkort och antagningsbesked för att komma in (han såg tveksam ut, vakten) c&c halade vant fram sina studentkort och gled in, hälsade lite här och var och drog med mig till baren där en cider kostar 20 kr.
jag hade skoj  :)  det fanns söta pojkar överallt, det var ingen kö till toaletterna och och plånboken mådde bra av de löjligt låga priserna... ja, kåren och jag kommer ha mycket skoj framöver.
annars så... imorgon är det torsdag och eg. min sista fria, lediga dag. från och med fredag kommer jag vara student på riktigt, då börjar det...

ja just det, det roligaste av allt, jag fick ju träffa maina!  

Kommentarer
Postat av: Julia

Skulle vara trevligt! Men har du flyttat in i din lägenhet än då?

2008-01-17 @ 06:37:42
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Klyftan

kåren - we like, big time!

2008-01-17 @ 10:54:17
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0