jag borde...

packa min skolväska (..ehm... ja, jag vet att det låter som om jag går i fjärde klass, men vad ska jag skriva då??)
läsa igenom s 815-831 i The Allyn and Bacon Guide to Writing (jag ska BRÄNNA den när kursen är över, inte sälja den, inte spara den, inte GE bort den... nej, jag ska döda den....)
fundera ut vad jag ska ha på mig imorgon.
packa min väska till hemresan imorgon... yes, am leeeeeaving malmö för eggbyt. men sticker tillbaka på söndag, så det blir en helg hemma med familjen och hundarna och vännerna. jag har ju inte varit borta så jkla länge, men det ska bli mysigt iaf..
klyftan går just nu igenom sina bankpapper. stackarn...


image958

detta är en riktigt snygg bild på turning torso... jag tror det är klyftan som är fotografen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0