i landskrona

image939 befann vi oss igår, och det var supertrevligt  :)  det var jag, klyftan, christine och en stor tetrapack vin. vi hängde hos några av c&cs kompisar, och christines kompis moa. ja, det var skoj :) 
idag bli det slappsöndag, vi ska inte göra NÅGOT. eller ja... JAG ska bläddra lite i min nya kursbok ch läsa lite scheman och så...men det är inget TUNGT som hänger över mig som jag måste göra. imorrn är jag i skolan  mellan 10 och 12.  imorrn ska jag också träffa anneli på möllan och sen ska vi gå och titta på lägenheten (!!)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas lägenheten är fin! Skicka sms och berätta sen hur den var, ring inte, för jag ska jobba :)

2008-01-21 @ 10:08:18
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Anonym

va??? allt for en ta reda po sjalv. har du traffat syster, men det ar inte den lagenheten du har nu? oh. vet ingenting, men tanker desto mer po dig. kram. k

2008-01-30 @ 10:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0