frukost

image922

klyftan har en inspirerande frukostvana, hon gör smothies, väldigt goda smothies. och jag är bara superlycklig :) när jag var yngre älskade jag frukosten, det var ju bästa målet på hela dagen, men nuförtiden, alltså, jag vaknar på morgonen och mat är det sista jag tänker på. sen är frukost så tråkigt! fine, man kan variera den, men inte i oändlighet... men klyftans smothies, ja, det är lyx det! :) då blir det genast KUL med frukost, hur knäppt det än låter. Idag ska jag bestäla kurslitteratur från adlibris, men först sticker jag ner på stan och hälsar på C&C, de sliter med ett oväntat extraarbete stackarna  (mamma, kan man skriva så, extraarbete, det blir ju två a:n i följd?)

Kommentarer
Postat av: Klyftan

mmm mumma!!!

2008-01-16 @ 15:14:10
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: Lena och Julia

Ja, det är ett sammansatt ord. Men det heter beställa och inte bestäla ;)

2008-01-16 @ 17:26:39
Postat av: Lenalabu

Ok...
Frukost hmmmm.....
Tror jag steker 2 karrrrrér till....
puss
PS Funkar datorn o Internet ??

2008-01-16 @ 21:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0