en farmor som kan sticka...

image883

... är guld värd. bilden ovan är från julafton, julias fina tumvantar har hon fått av farmor, jag ska få ett par likadana ... i höstas stickade hon två sjalar av gutegarn (gotländskt garn som mamma köpte när de var där)  de var också fantastiskt fina. hon är själv sällan nöjd, det är ofta någon maska här eller där som inte blev bra ... och är vi inte nöjda så gör hon så gääärna om dem ... jag kan aldrig se de där felande maskorna och jag är alltid nöjd. och glad. och tacksam...

tack farmor

Kommentarer
Postat av: Julia

Hon klagade ju på att ena tummen blev fel på vantarna, haha. men jag tyckte att de var, som synes på bilden, tummen upp ;)

2008-01-05 @ 17:47:48
URL: http://choulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0