anna och julia tvingar med mig på Arn....

image871

jag har läst böckerna (.. och de var helt ok..) , och lär säkert därför bli ganska så missnöjd med filmen. men men ... har man nu fått en biobiljett i julklapp ska den väl användas ... har de dessutom lagt ner 210 miljoner på den (jag hoppas verkligen inte att det är en jkla massa skattepengar) ja, då känner man sig nästan tvungen att gå och se den (vilket är typiskt svenskt btw..).
FAST ... främsta orsaken till att jag slår mig ner i biomörkret den här gången, är att han, Arn (Joakim Nätterqvist)påminner mig (så satans mycket!!!!) om någon, jag kan bara inte komma på vem. Det driver mig till vansinne, fullkomligt... filmen är drygt två timmar lång, borde jag då inte kunna komma på vem han liknar?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0