a lovely lazy day...

den här dagen har varit superskön, jag har strosat runt i malmö, köpt världens sötaste röda kappa (till ett väldigt bra pris får jag väl tillägga) ätit en stor lax och avokado baguette till lunch och bara myst för mig själv... under tiden satt C&C och slet i skolan stackarna. nu är jag och klyft hemma i lägenheten, christine jobbar men slutar vid tio. när hon kommit hem sen är tanken att vi ska dra vidare till kåren, ooo så spännande, jag har alltid undrat vad det egentligen är, kåren..  :)

haha, ja just det! Therese Persson, en gammal klasskompis pluggar i malmö sen en tid tillbaka och vi har pratat lite via facebook och sagt att vi måste ses och så, och när jag kilade runt på stan idag så ser jag henne sitta inne på waynes, det var skoj!  :) 

image924

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0