med backhopp i bakgrunden

jag tycker om att sitta och LYSSNA på tv:n när de sänder från olika vintersporter, typ backhoppning, slalom, skidskytte, osv... Sporterna i sig intresserar mig inte, jag förstår inget av "nu ligger han 3 hundradelar före" "och DÄR går hon om!"  "ånej, nu åkte schweizaren ur..."  "Hon har vunnit världscupen!"  Vad då världscup? ÄR det typ som VM...? eller? Jag har heller ingen koll på vilka de tävlande är, om någon svensk deltar och VEM det är i så fall....

jag tycker om det för att jag förknippar dessa tv-sända tävlingar med lata, vintersöndagar i soffan...

image964

Kommentarer
Postat av: Klyftan

jag vill åka till malmö imån så jag får träffa dig då! :D

2008-02-03 @ 02:05:03
Postat av: Klyftan

vi SKA på måndag. har dessutom läst en del om min sjukdom och då MÅSTE jag träna för chansen att bli gravid.
jag SAKNAR dig ju!

2008-02-03 @ 02:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0