hur långt är det från partille till malmö?

för där befinner sig mamma och pappa och alla mina grejer just nu. de har tagit den blå nissan, packat den full med allt från köksknivar till påslakan, och är nu på väg ner till skåne. så snart är nästan hela familjen samlad, julia som ligger och mår dåligt i min säng, mamma som lär vilja sätta upp gardiner där jag inte vill ha dem och pappa som ska få skruva och skruva och skruva... Andreas och Alexander följer inte med, och det är tur... fyra pers i en (ändå hyfsat stor) tvåa är väl minst en för mycket?  5 vuxna och en livlig tvååring, ja, det hade HELT klart blivit för mycket .. :)

jag är så glad att de kommer ner till mig.. så glad så glad så glad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0