hemma i norr igen...

117834-959

tågresan från malmö till GBG var helt smärtfri, klyftan åkte ju med samma tåg... tågresan från göteborg tilll skövde däremot.. "pga ett kraftigt signalfel kan vi bli något försenade" säger lokföraren i högtalarna samtidigt som tåget fullkomligt kryper fram. efter att ha suttit där på min plats och förbannat tåg och tågresor ett tag så tog jag upp min koloss till kursbok och läste det kapitel vi har i läxa .. (säger man läxa?) och när jag läst sista sidan var vi framme i skövde. (förstå då vilket långt och överjvligt tungt kapitel det var...)


Kommentarer
Postat av: Klyftan

men usch o fy!
do we hate tåg?! ja det gör vi!

hade du ringt vännen? försökte ringa dig på moben men den var av. provar sen igen =)
puss på dig. ses på måndag!
kyssen.

2008-02-01 @ 11:43:44
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: Klyftan

förresten, är det den nya mössan?!

2008-02-01 @ 20:17:01
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0