bosu...

image1018

...var jag och det två Cna och tränade igår. bosu står för both sides up och går ut på att man ska träna sin balans (man gör ett antal övningar stående på den där "halvbollen" ni ser, och helt plötsligt kan instruktören säga "nu hoppar vi ett heeeelt varv och bluuundar samtidigt. det gör iiiiiiiiingenting om man trillar.." )
Det var ... intressant. Träningen i sig kändes halveffektiv, men jag är tydligen bara halvtränad, för idag har jag träningsvärk...
Efter BOSUN gick vi ett yogapass, i slutet av passet ska man alltid lägga sig ner och slappna av några minuter, vilket har till följd att jag somnar, christine känner sig pigg och alert och att klyftan bara blir stressad... (de har en tenta att lämna in idag..)
Nu ska jag laga lunch.

Kommentarer
Postat av: Sandra

De har det på gymet här också, men det har inte blivit av att jag testat det, men om det bara är halv effektivt så kanske jag hoppar det i alla fall....

2008-02-19 @ 14:28:21
Postat av: klyft

vi grymma e vi!

2008-02-19 @ 14:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0