att vara klar

med en skrivuppgift, det finns inget bättre... synd bara att det finns fler att skriva.
jag undrar om vi kommer få tillbaka det vi lämnat in imorgon. tanken gör mig lite nervös. jag ser hur jag får tillbaka en text med ett enda stor X skrivet över hela sidan... :S  äsch, nej, jag överdriver. så jkla kass är jag inte, men det ska ändå bli intressant att se vilken nivå jag ligger på, ska jag vara helt ärlig har jag ingen aning själv. jag vet bara att jag inte ligger i toppen...
Det ÄR nämligen svårt.

Jag önskar så att jag INTE var en kvällmänniska. jag fokuserar allra bäst mellan åtta och tolv på kvällen. inte alls bra om man vill vakna upp utvilad...

image973 

frukt är godis....
BULLSH*T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0