torka torka torka..

ja, jo... man kan bli trött på de där raggsockorna.
saken är den att jag inte längre vet vad jag ska skriva.
det är helg. linda är här. (det tycker vi om) jag har mkt i skolan. som vanligt. efter 21 januari är jag färdig med skiten. det är jag tacksam över. jag vet inte riktigt vad som hände den här höstterminen. faktiskt. och jag orkar inte tänka på det. om precis en vecka kommer jag (och fredrik) sitta på tåget hem till eggby. det ska bli OFANTLIGT FANTASTISKT UNDERBART.

...annars jobbar vi stenhårt på julstämningen här på lillavarvsgatan 6, på söndag blir det knäck, kola och mozartkulor,
JINGLE BELLS JINGLE BELLS JINGELE BEEEEEELLS !!!


Kommentarer
Postat av: clabu

Här hemma ser vi också fram mot din o Fredriks ankomst.

Hoppas att det blir en vit och riktig jul-lik helg med gran och annat som luktar så där som det alltid gjorde då...för länge sedan, du vet :-))

och sedan framåt julafton många klappar under granen och tindrande ögon och mycket "åååå" och "ahhhh" och andra klämmiga utrop....

Det ska bli så dj--kla kul....

Saknar dig !!

2008-12-12 @ 22:42:07
Postat av: Klyftan

finally!



och du, jag saknar dig!

2008-12-13 @ 02:45:29
URL: http://klyftan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0