pank som fn

min första lön. fy satan vad den kommer ryka. :S
eftersom jag är lite småkorkad  hade jag fått för mig att jag skulle få lön för juli - I JULI.
 kruxet är ju bara att om du sommarjobbar så får du lönen en månad efter. julilönen kommer i augusti. augustilönen kommer i september.

detta innebär alltså att jag VARIT och ÄR  ... helt jvla pank.
telefonen har min snälla pappa fått hjälpa mig med, för att "överleva" har jag lånat pengar av lillasyster... jag har en besninskuld till mamma jag helst inte vill tänka på...

suck.

så. första lönen alltså. den kommer gå till avbetalningar. vilket är trist.. för det finns så mycket himla trevligt jag skulle vilja köpa och unna mig själv...
aj now. stackars mig...




I want cash..


haha.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0