återuppstår

det gör min blogg nu. förhoppningsvis. lillasyster är nu i london (!) förrförra veckan hade jag henne och annan här på besök i malmö, efter det följde jag med dem tillbaka till eggby en vecka och nu är jag tillbaka i malmö.. min första tenta är avklarad, vi har börjat på två nya moment (phonetics - weeeehoooo - och reading & responding) jag och de två C:na ska komma igång med våra sunda, ambitiösa liv (vi ska träna och plugga. INTE gå på kåren och dricka billigt öl..) Här i Malmö skiner vårsolen och imorrn ska jag få en rundtur i Lund, naaaajs....

image1094

jag och lillan på slagthuset förra fredagen..

Kommentarer
Postat av: CC

lookin' hot hot hot

2008-04-02 @ 14:44:00
Postat av: Edlund

Va fina ni är!
Verkligen gött att våren är här, brände mig i solen igår:)

2008-04-02 @ 19:40:43
Postat av: julia

WOW de har redan laddat upp bilderna :p hahha. vad snygga vi är ;)

2008-04-02 @ 21:35:33
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Klyft

FINALLY!

2008-04-03 @ 00:00:19
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0