så,

lördag förmiddag.

(jag önskar att jag kunde blinka mig upp till dig sara och... ja. så kunde vi äta pizza och kolla på en massa filmer och bara vara... med förhoppning att du skulle bli lite gladare..)

brorsonen är här, snuvig och rosslig men lycklig och glad och supermysig...
117834-686 117834-685 (åå, han växer så...)

jag vet inte hur dagen kommer se ut, ska kanske allra först byta om från pyjamas till ngt annat, sen beger vi oss kanske till Julias och Christians nya lägenhet och spanar in de nya tapeterna... sen? film i soffan skulle inte vara helt fel..

nu är det inte långt kvar, alls - och mitt största huvudbry är vad jag ska köpa för parfymer på taxfreen... annars så.. det ska bli SÅ härligt. vi ska se på bio i bkk, gå på mkb, shoppa på weekendmarket och bara ha det så bra... sen bär det av till ngn strand, sol och bad och melonshakes och ananas och friedrice. och kokosnötsglass.

:D

Kommentarer
Postat av: Edlund

Ååh, ni ska verkligen snart åka! Ja stackare, vilka bekymmer du måste ha med parfymerna haha!;) Skulle ge allt för ha såna bekymmer också...
Idag fick vi den första snön som lagt sig så nu är det vitt här, ganska mysigt faktiskt!
Puss och kram

2007-11-03 @ 15:29:12
Postat av: Klyftan

åååh fliedlice o allt. era små lyckostar. vi vill ha fulla uppdateringar här på bloggen om vad ni kommer syssla med ;)

2007-11-04 @ 09:35:59
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0