no joke

117834-756i forrgar flyttade jag pa min ryggsack och sag varldens, och da menar jag VARLDENS storsta jvla spindel... tva saker for genom mitt huvud
"tack gode gud att anna inte ar har. hon skulle dott"
"synd att julia ar precis lika radd for spindlar som anna"

jag tycker inte att spindlar ar sarskilt mysiga jag heller, de stor mig dock inte sa valdigt. men, tanken pa att den HAR spindeln skulle traska runt i min sang medan jag sov, den var inte sa lockande.
sa, for forsta gangen pa valdigt lange (jag dodar ju inte insekter langre) gjorde jag mos av en spindel.
nagot som inte var helt latt, da den VAR enorm. hur jag dodae den? jag kastade den storsta, tyngsta bok jag hade. och traffade som tur var...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0