just, var andra galna granne...

bortser man fran de franska hurtbullarna vi har till vanster om oss, bor en amerikansk tjej och hennes tva vanner i bungalowen bredvid. ngn mer pafrestande, hogljudd manniska har jag nog aldrig stott pa.  hon har en rostvolym utan dess like, hon kan vara 20 meter bort, vi har anda vad manniskan sager, hur KUL har det da varit att bo granne med henne?  hon har dessutom varldens mest nasala rost man kan tanka sig... finns det en orsak, till att jag ar glad att aka harifran imorrn sa ar det att vi slipper henne...

:) 


nu ar det dags for sen middag och friends..

Kommentarer
Postat av: mian

jag får nog börja kalla dig för snygg-hanna! Och jag ser att mitt gamla blåa linne fortfarande hänger med:P saknar dig! o nu ska jag skriva till dig på facebook.. (du vet att det går asfort att lägga upp bilder där va?) kram!

2007-11-28 @ 00:37:45
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Lena

Och hur har ni det på Koh Samui?
Bilder?

2007-12-02 @ 17:10:11
Postat av: Anna

Människa, nu har du inte upptaderat på FLERA dagar ju.. SKÄRPNING!
Kramar

2007-12-04 @ 13:00:17
Postat av: Maria

hanna, internet... tänk på mig:P spännande mail på facebook! Läs. puss!

2007-12-04 @ 16:11:16
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Sara

Men på riktigt, sök skola här o var här för alltid! Jag saknar dig så galet.

2007-12-04 @ 20:37:37
URL: http://mammasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0