hemma

image740

detta har varit mitt och julias hem senaste veckan, palita lodge pa hard riin beach pa Koh phangan...
att INTE ligga pa en strand (hur trevligt det an ar...) och fa sand overallt (och da menar jag verkligen OVERALLT) och att slippa bli biten av sandloppor  (sant man aldrig tanker pa nar man drommer och turkost hav och langa, vackra, vita sandstrander..)  har varit vaaldigt skont. att ha AC istallet for takflakt har OCKSA varit valdigt skont. trots forkylningen som alltid medfoljer...

117834-741    117834-755

i lordags var det fullmoon party och det ar svart att forsta att sa mycket folk kan samlas pa ett enda stalle... vi har haft himla skoj, jag och julia och traffat trevligt folk :)

Kommentarer
Postat av: Towa

åh vännen, jag åker tillbaka till pattaya snart ;) kommer till koh samui den 7e är du där då? puss

2007-11-27 @ 13:09:14
URL: http://blogg.op.se/twajstowa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0