helt plötsligt...

image691

...känner jag mig en aning stressad.

helt plötsligt känns det som om jag har MASSOR att göra, att mycket måste fixas innan avfärden torsdagmorgon.
nu är det måndagkväll. det återstår alltså två dagar.

antagligen ä det inga mängder som måste åtgärdas, antagligen (mkt troligt) stressar jag upp mig själv helt i onödan. men just nu är jag för jkla trött ( och mätt...) för att sätta mig ner och resonera med mig själv, skriva en lista och sen sätta igång med första punkten på den listan.
jag kan - som mest - lägga mig soffan och zappa mellan alla KASSA program som går på tv:n sent en måndagkväll  (det finns verkligen inget att se. överhuvudtaget.)

s.k resnoja?

Kommentarer
Postat av: julia

Du ska klippa dej imorgon, strax efter klockan sex. Sen kan du hänga med hem till mej och ladda ner musik.
Sen kan vi träffa farmor och farfar på onsdag. Måste bara ringa och kolla om det går bra.
Vad ska köpas? Jag har köpt tandkräm... heh. Vad är det vi ska köpa? HUr som helst kan vi köpa det på onsdag. Då är jag ledig, precis som du.
JAG är mer stressad över allt jag måste tvätta! :S

2007-11-05 @ 22:26:12
URL: http://choulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0