vad var det nu...

.....117834-328

då jag både är glömsk och tankspridd har jag inte fyllt på min mobil på ett tag, därav mina uteblivna svar på sms... (sorry mian) igår kväll sprang jag omkring och letade (jag letar alltid efter något..) efter mina örhängen, mamma frågade VAD det var jag sökte och jag svarar "mina glasögon" och fortsätter leta...

ska man tjuva lite piller ur några dosetter på jobbet kanske? tror dock inte att det finns några mediciner mot senilitet och glömskhet...



- har du en mamma? (barn på dagis)
- ehm, ja... (jag)
-men... (barn på dagis tittar tvivlande på mig) det har väl inte fröknar heller!!


...
 


Kommentarer
Postat av: Towa

Vi är alla helt förvirrade ibland. Själv får jag utrbott om minsta lilla grej är borttappad och nu har jag hamnat i en städperiod då jag inte gör annat än att plocka. Men jag kan samtidigt gå och småle för mig själv för att just JAG har blivit så pedant..

2007-05-29 @ 13:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0