still learning...




andra helgen i juni gör jag som timbuktu och drar till malmö - LOVELY - där ska jag få umgås med klyftan och fika med kusinen min och bara ha det bra... fn vad kul. och kanske köpa mig ett par skor... förra gngen jag var i malmö blev jag bestulen på ett par, chocken sitter fortf. i och lite välgörande shopping är aldrig fel botmedel, haha... :)

det jag lärt mig idag: skippa urringning om du ska bära runt på en ettårig brorson, fasters reaktion då man  -brorsonen - drar ner hennes tröja är ALLTFÖR kul.. speciellt om hon befinner sig på ett släktkalas...

image280




                   .................................................

Kommentarer
Postat av: Towa

Ska du inte ta och komma upp hit till midsommar med Klyft också då ?? =) puss

2007-05-13 @ 18:59:17
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Klyftan

du, nu tycker jag vi ska börja med Mission: ta ner towa till malmö och sen Mission: ta hanna till ösd. bra missions eller hur?! :D

2007-05-14 @ 21:26:36
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0