spotta ut!!!


tre biljarder (ok, mild överdrift...)  nya fräknar..

image264

..thats' me efter en tid i vårsolen.
är VÄLDIGT kluven till min fräknar. vet inte vad jag tycker om dem. 
har man inte fräknar är man ibland av åsikten "nämen, det är ju såååååå charmigt"  har dock aldrig hört någon MED fräknar dela den åsikten... man är ju prickig!
jaja... det har gått 21 år. jag börjar vänja mig vid dem...

ute skiner solen, himlen är blå och små sädesärlor skuttar fram här och var - det blåser dock som f*, inga shorts här inte...vilket är helt ok, jag älskar mina vårjackor och är glad över att jag har orsak att använda dem... haha :)

fråga: varför äter vissa barn grus? (?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!)
.. har jobbat på förskola idag...

Kommentarer
Postat av: Maria

men hanna, grus ÄR gott, visste du inte det?

2007-05-09 @ 23:15:48
URL: http://amiraaa.blogg.se
Postat av: Klyftan

juni passar perfa, är i gbg första helgen i juni men andra helgen skulle passa helt utmärkt om du kan då?
åh, fräknar. kommer man någonsin acceptera dom? min lillasyster har solat ansiktet under handduk sen hon var fyra, hon avskydde sina fräknar redan då. hahaha.

2007-05-09 @ 23:20:40
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0