some love, some coffe..

image265 
ska bli mys att komma ut lite, dricka kaffe och umgås med vänner ikväll..
................................................................................



det är då äntligen helg, en riktig helg.. vilket för mig innebär att jag är ledig både lördag och söndag. lördag är det konfirmation för en av mina kusiner - släktsammankomster är alltid trevliga (och goda...) - är dessutom barnvakt åt brorsonen både lördag och söndag... men det är bara ett plus, trots att jag (efter en vecka på dagis) är lite trött på blöjbytandet...
han är guld värd...



jobbbloggar förtillfället - jag har matrast - om en kvart ska jag hjälpa på barn med stövlar och galonisar sen ska jag stå ute i regnet och oupphörligen räkna barn som springer omkring, leker i sandlådan och hoppar i vattenpölar. mitt mardrömsscenario är att behöva se en förälder i ögonen och säga "hm... din dotter, jaså du hittar henne inte.... konstigt....."

Kommentarer
Postat av: Towa

Ahh jag tycker att dagispersonal är dom bästa människorna, vilket jobb att hålla koll och reda. Jag beundrar!!

2007-05-11 @ 21:18:26
URL: http://towa.blogg.se/
Postat av: Klyftan

haha jag hoppas du aldrig ska behöva säga så till en förälder, och tror inte det heller ;)

2007-05-12 @ 18:00:15
URL: http://klyftan.blogg.se
Postat av: Towa

Och jag älskar dig!

2007-05-12 @ 21:18:13
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0