sliten

117834-332efter 20 minuter i sandlådan (kom ihåg att jag jobbar på dagis denna vecka) kände jag att jag började få ont i ryggen. träningsvärk efter måndagens pass  kanske?

eller... var det  arbetsrelaterat?
pallar jag inte rikitgt av att huka, böja och lyfta längre?

för mig är det en konstig tanke.

jag har alltid varit stark. rent fysiskt stark. blir sällan sjuk. har alltid orkat mycket. även om det är idiotiskt HAR jag jobbat dagen direkt efter ett nattjobb. och klarat det. det är klart att jag varit trött, men det har inte knäckt mig.
tanken att min kropp en dag skulle...... svika mig  har egentligen funnits...
nu, när jag tänker på det är det ju ganska självklart.
oundvikligt.
vi blir alla gamla och slitna.

men jag ska nog bli lite försiktigare med mig själv i fortsättningen...

 


Kommentarer
Postat av: Towa

Var rädd om dig Hanna!

2007-05-30 @ 15:41:51
URL: http://towa.blogg.se
Postat av: klyft

baby, akta din kropp. jag vill se dig som gammal, stående upp!

2007-05-30 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0