resumé




 idag..
- vaknade jag vid 7... (ibland är det nästan smärtsamt att gå upp tidigt..)
- åt lite fil...
- drack lite te...
- blev skjutsad till jobbet av min snälla pappa..
- hade matte, engelska och SO med en grupp sjätteklassare..
- hoppades att det skulle finnas chokladbollar i personalrummet...
- blev besviken då det var tårta istället...
- slutade vid lunch..
- cyklade hem... (am good, am good...)
- släppte ut en mkt lycklig hund...
- spanade på en räv som jagade en skata på fältet (kom inte och säg att vi inte har något att göra på landet)

och nu sitter jag här.
och än är dagen inte över.
och idag var det löning.
så nu är jag rik.
ett tag iaf...


Kommentarer
Postat av: Maria

jag bröt faktiskt av en cigg åt gången.. inte hela paketet på samma gång. haha!

2007-05-25 @ 15:35:15
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0