raindrops...

image292    image291image289

en vis person sa en gång till mig "om du känner dig ur balans, om du är arg, ledsen, förvirrad, trött, rastlös, känner dig varm, kall eller bara less... ta då en dusch. man mår alltid bättre av att känna sig fräsch.."  and dam she was right.... så nu sitter jag här, ren och nyskrubbad och lätt till sinnet. (mamma bakar rabarberpaj, KAN också ha något att göra med min nuvarande sinnesstämning...)

det är något jag funderat över... senaste tiden har jag varit omgiven riktigt fina pojkar. verkliga A-pojkar, high quality guys... ja, trevliga killar helt enkelt. de är intressanta, intelligenta, schyssta, roliga... och jag fattar inte var de kommer ifrån!....ökentorkan har helt plötsligt ersatts av ett hällregn.  men... det är väl bara att flyta med, varför ifrågasätta ngt bra? 
:)



Kommentarer
Postat av: Julia

Exakt- varför ifrågasätta något bra?!

2007-05-19 @ 19:15:19
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Klyftan

åh, heta killar! sånt tycker vi om. om det blir för mycket så tar jag gärna emot nån eller kanske några hahaha. puss på dig söta.

2007-05-20 @ 13:22:18
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0