mors dag

117834-321
min mamma tycker om tulpaner...
jag tycker om min mamma...
:)


köpte marängbottnar, glass och lite grädde och gjorde marängtårta...  inget jag råder en nybörjare pröva på, det är mkt komplicerat... ares gav mig högsta betyg..

  117834-322  117834-323


..........................................................................................

kom nyss hem efter att ha sett "pirates 3" på bio.
låt mig sammanfatta:

orlando bloom: vacker, men SÅ TRÅKIG ... det enda han kunnat spela övertygande är en alv, som sammanlagt hade 5 repliker...
johnny depp:
var bra mycket roligare i första filmen..
keira knightley: bara skriker hela förbannade tiden...

pirates, 2:an och 3:an: SUGER.
                                        och bläckfisken var det som tog priset...

vill man se den ska man se till att man iaf gör det gratis...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahaha, bra att veta!

2007-05-28 @ 15:09:45
URL: http://amiraaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0