livet...


har börjat inse att så mycket handlar om inställning.
har börjat förstå att jag har så mycket mer makt över min situation och mitt öde än jag förut velat erkänna.
makt = ansvar

har du tråkigt? det handlar om inställning 
är du missnöjd med situationen du befinner dig i? ändra på den då...

det är klart att man mår dåligt bland. livets käftsmällar. vi har väl alla fått några sådana.
det är ok att må dåligt. att vara less. men det ordnar sig...

det känns så bra.... jag mår så bra. av att komma till insikt. och jag blir så glad.

mitt liv är bra.
jag har det bra.
och det kommer bara bli bättre. :)
                                                    
117834-310


Kommentarer
Postat av: Towa

TACK För det inlägget, det behövdes

2007-05-22 @ 09:25:04
URL: http://towa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0