lets go to bed...


enrique iglesias sjunger inte. han kvider, lider och gnäller fram sina låtar... och inte på ett bra sätt får jag väl tillägga.
och hur kan man kalla en låt the ping-pong song?
hm. förlåt enrique, men det är bara något med dig som... irriterar mig.


den här dagen har gått i ett och jag är lite småknäckt, drog trots det in till gymmet vid sex. så nu är jag ännu tröttare.. men det är en skön trötthet, ska dricka upp mitt te, duscha och sen gå och lägga mig..

117834-326

..................................................................................

Kommentarer
Postat av: Sara

Piffa upp din marängtårta med tärnad kiwi och daim! :D jag lovar att alla kommer att prisa dig! Och du vet.. med lite frukt på är det hela helt plötsligt NYTTIGT! :P
Kommer du något till mig i sommar?
Vi ska till Göteborg sista veckan i juni, då får du gärna "svänga" förbi där nere! :)

2007-05-28 @ 20:19:47
URL: http://mammasara.blogg.se
Postat av: Klyftan

ja, ping pong song! hur?! blir lika trött varje gång jag hör den... pust!

2007-05-29 @ 13:29:04
URL: http://klyftan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0