idag har jag....

oh what a day....  uppgång hyfsat tidigt - tunga ögon och svarta tanker "jag HATAR det här. morgnar är FAN det värsta som ..."  - in till jobbet mamma är snäll och skjutsar - hektisk dag oundvikligt om man det finns barn högt och lågt och överallt "nej, man kan INTE äta BARA sås.."  - slutar tidigt och liftar med anna virrig som jag är hade jag fått för mig att jag slutade halv fem, den egentliga tiden visade sig vara fyra - och fine, visserligen bara en halvtimma, men ändå.. :) - hemma bokar tid på spinningpass, drar på mig träningskorna, fyller vattenflaskan och drar till gymet - grön shopping åker vidare till Blomsterlandet, köper 50 liter planteringsjord till mamma och krukväxter till mitt fönster - åter hemma äter bulgur, schnitzel, kokta ärtor och majs och brysselkål, hoppar in i duschen, dricker te, äter lite glass (I deserve it..big time..) - inte i duschen dock.... - agerar snäll dotter hjälper mamma rätta prov...
min dag.... den har egentligen gått i ett, men det har varit en bra dag trots det... jag är glad... :)

älskar puma parfymer.. är inne på min tredje..
117834-341 117834-342 skulle vilja köpa en vit apple, men vad ska jag med den till?

                                                                                   blogga och spela patiens?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0