i väder och vind...

vi är ute. det regnar. ett litet barn:
- jag är blöt om fötterna..
tittar ner på hennes fötter.
hon har tagit av sig stövlarna.

att vattenpölar och blöt sand kan vara så kul. att det kan locka fram så många leenden. svårt att tro om man inte sett det med egna ögon. jag var inte lika hänförd, sitter och plockar sand ur min hårbotten just nu - hur hamnade det där??

..............................................................................................

      117834-334 minette walters är fruktansvärt bra, just nu läser jag den här..

...............................................................................................

fika med anna och sandra härnäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0