hjälp...

min största rädsla när jag kommer till en ny arbetsplats är att någon ber mig brygga kaffe...
"hanna, kan du sätta på lite kaffe, jag ska bara hämta en grej i förrådet" 
"eh......ok................."
det slutar aldrig väl.
antingen är det för starkt och beskt för att dricka. eller så har jag helt glömt bort att lägga i kaffet. eller så har filtret vikt sig. eller så blir slutresultatet en och en halv kopp istället för fyra...  
nej, det slutar aldrig väl...

kan vi inte bara införa att man dricker te på sveriges alla arbetsplatser istället? jag är EXPERT på te...



image290

idag lovar väderprognosen regn och, om jag har tur, åska.... lite regn, hagel och muller, finns inget mysigare (om man befinner sig inomhus vill säga..)


Kommentarer
Postat av: emmi

Där kan jag instämma! MER TE! Jag kommer aldrig någonsin att lära mig dricka kaffe, oavsett om jag lär mig att brygga det. Synd att kaffe alltid finns tillgängligt, men inte te. Vi startar en kampanj! MER TE ÅT FOLKET!
Kram

2007-05-21 @ 13:13:34
URL: http://emilieto.blogspot.com
Postat av: Julia

.....Vänta lite här nu.
var inte du ledig idag?
VARFÖR är du uppe 8:04 isf?! :P

2007-05-21 @ 13:52:26
URL: http://choulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0