efterrätt är rätt....



117834-316

färsk potatis och sommarröra och efter det jordgubbar med kesella vanilj..... mamma har infört efterrätt på fredagar och lördagar...
bless her soul...



jag ska jobba natt och tvingade mig själv i säng vid tre (annars överlever jag inte) trots att jag inte var trött.
men jag slocknade som ett ljus. ibland bär man nog omkring på mycket trötthet, man inser det bara inte... att ta en siesta varje dag är nog egentligen ganska vettigt...

annars så grejar vi inför julias student... hon skulle bara veta...  :O)


Kommentarer
Postat av: Julia

Åhåhåh! Nu blir jag nyfiken ju :D
Har faktiskt funderat på om ni börjat med skylten... Hm, tar det som ett ja :P

2007-05-25 @ 20:25:06
URL: http://choulia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0