effektivitet

är ett ord som inte finns i min vokabulär.
iaf inte när det kommer till städning.
jag började städa mitt rum imorse vid 10-tiden.
nu är klockan fem.
jag är inte klar.

och - låt mig bara förtydliga - det tar INTE 7 timmar att städa mitt rum. så stökigt är det inte. jag är bara så grymt seg... dessutom fastnar jag vid saker och ting. " å, en gammal elle-tidning... jaja, sätt in den i tidningsstället nu och börja INTE bläddra i den...hm... en artiklel med gwen stefani..." eller så rensar jag bland mitt smink "den har får jag slänga.. och den här.... jag behöver köpa en ny sådan... bäst jag skriver en lista..." - wrong wrong wrong!!  eller så ska jag gå ut med ngt i tv-rummet. " undrar vad som är på tv nu. jag kan ju sätta på tv:n så kan jag kolla lite mellan varven, så länge jag inte sätter mig så... "  - ha! vilket självbedrägeri. och vad gör jag nu (istället för att sortera högen med viktiga papper och räkningar på mitt skrivbord) jo, jag sitter vid datorn...
nada självdisciplin här förtillfället...

anna och linda hälsade på förut och en tripp till jönköping blev .. typ.. inplanerad, det vore så kul, jönköping är en grymt mysig stad, mamma ska snart laga stroganoff och jag ska ringa sandra och höra om hon har lust att gå ut lördag, vore skoj om edlund kunde hänga på också... :) jag är fortfarande väldigt nyfiken på henne sydamerikaturné

image261

Kommentarer
Postat av: Towa

Älskade vännen, klart den är rosa. Vad gör du? puss

2007-05-06 @ 19:02:37
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0