dumma ideér...

klockan är lite över elva på kvällen och helt plötsligt får jag för mig att nu ska jag städa mitt rum.
riktigt noga.

att gå och lägga sig och få en god natts sömn inför morgondagen blev helt plötsligt lågprioritet.
preeeetty stupid...
dessutom ska jag och anna ut och röja... eller ja - lightversionen av röja - imorrnkväll. trots det faktum att jag börjar 8 på morgonen dagen därpå. man lever en gång och bara en... shit anna, vi har så mycket att snacka om :)


just! jag ska få glasögon!


(OBS! inte de på bilden..)





...................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Towa

Men FAN vad snygg du är i brillor Hanna!

2007-05-25 @ 18:02:59
URL: http://towa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0