blue steel..

117834-330  117834-331
                 before                                                             after


 ngn som sett zoolander? ngn som minns blue steel?  han (zoolander) kan känna sig rätt blåst..... cause now am here... 

föds du med orange hår har du antingen oranga ögonbryn eller osynliga ögonbryn. jag har det sistnämnda och då tackar man gud (och maria) för ögonbrynsfärg...  :)

var hemma hos farmor, åt biskvier (hur det nu stavas) drack teoch tittade på animal cops. efter fem biskvier (suck, ja, fem..) kom farmor inbärandes på två skålar innehållandes kinapuffar och chips. och det är ju till för att ätas så....
exakt 15 minuter senare började jag må en aning illa....

animal cops
får mig att vilja skjuta människor...

ska ta en promenad med min hund nu, andas lite luft och jobba på mitt mentala försvar mot chokladbiskvier...

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh... Farmors biskvier.........

2007-05-29 @ 21:34:30
URL: http://choulia.blogg.se
Postat av: Cilla

Eyyyy.. Zoolander, för övrigt min stora idol, men nu är det frågan om du inte har tagit hans plats.. haha.. "Hanna (Hansel) she´s so hot right now!!" Favvo repliken ;) Längtar till nästa vecka, ska bli underbart att få träffa dig goknul!!!

2007-05-29 @ 22:15:55
Postat av: emmi

Det finns de som påstår att vi, pga våra liv på stenåldern, inte har något skydd mot för mycket fett eller socker. Detta för att vi skulle äta oss feta till vintern. Det är nog fel, illamåendet måste väl vara ett skydd!? Fast... man kan ju fortsätta äta ändå.
Kram!

2007-05-30 @ 09:55:57
URL: http://emilieto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0